راهنمای محل wrench در بازی Resident Evil 4 Remake + فیلم و عکس

مدیریت گیم سیتی 2023/05/24
راهنمای محل آچار (wrench) در بازی Resident Evil 4 Remake

ممکن است بخواهید مکان آچار (Wrench) را در بازی Resident Evil 4 Remake بدانید، زیرا این یک آیتم کلیدی در طول منطقه island بازی است که به شما امکان می دهد از آزمایشگاه های وحشتناک Regenerator خارج شوید.

در طی بخش‌هایی از Resident Evil 4 Remake، باید معماهایی را حل کنید یا موارد کلیدی را پیدا کنید که به پیشرفت شما کمک می‌کنند. گاهی اوقات اینها مستقیم هستند و گاهی اوقات آنها شما را کمی بیشتر درگیر می کنند، اما هیچ آیتمی مانند آچار باعث دردسر بازیکنان نمی شود. چون پیدا کردنش به این سادگی نیست. نحوه دریافت آچار(Wrench) را در Resident Evil 4 Remake را بررسی کنید تا بتوانید به بازی خود ادامه دهید.

آموزش محل Wrench را می توانید در ویدئوی زیر تماشا کنید.

راهنمای محل آچار (wrench) در بازی Resident Evil 4 Remake

آچار را می‌توانید در Incubation Lab پیدا کنید، که زمانی قابل دسترسی می‌شود که قبلاً key card خود را به لول 2 ارتقا دهید.

اشاره به حل این معما را می توان در سندی در جدول نزدیک پیدا کرد. در این گزارش آمده است که یک نفر که درون یک جای شیشه ای استوانه ای شکل می باشد ابزاری را بلعیده است. از آنجایی که چهار Regeneradores در آن مکان وجود دارد، باید موجودی را که آچار داخل شکمش دارد پیدا کنید.

آچار را می توان در منطقه Incubation Lab یافت.

مکان Wrench در نقشه

همانطور که در بالا گفتیم، آچار از دید آشکار پنهان شده است، اگرچه مشخص نیست کجاست. برخی از الزامات برای تهیه آچار وجود دارد، اما اگر اکنون به دنبال آچار هستید، به احتمال زیاد آنها را از قبل دارید. درکل وسایل موردنیاز را برای شما شرح می دهم: به Biosensor Scope نیاز دارید که وقتی برای اولین بار Keycard را در دست می گیرید، و به یک دوربین حرارتی نیاز دارید که 4 مربع در کیف جا میگیرد و از اسکوپ های دیگر بزرگتر است. همچنین به یک اسنایپر نیاز دارید (Stingray برای این کار پیشنهاد می شود).

تفنگ Stingray

اگر آر پی جی بی نهایت داشته باشید می توانید هر 4 نفرشان را بکشید و جوایزشان را بردارید و دیگر نیازی نیست برای یک اسنایپر کیف خود را پر کنید. آخرین چیزی که نیاز دارید دسترسی به Incubation Lab است که برای باز کردن در اتاقی به آچار نیاز دارید.

هنگامی که برای اولین بار وارد Incubation Lab می شوید، باید چند دشمن را از بین ببرید، که همه آنها را می توان با یک بازی مخفیانه هوشمندانه شکست داد.
در پشت اتاق بایستید و با سلاح مجهز به Biosensor Scope خود، Incubation Lab سمت راست عقب (اگر رو به ناحیه Keycard هستید) را نشانه بگیرید. آیا چیزی در بدن آن Regenerador می بینید؟ شبیه آچار است!

مکان Wrench

یادتان باشد به این مکان که رسیدید، هیل یا همان میزان جون و انرژی که دارید را پر کنید.

یکی از قلب های آن موجود را نشانه بگیرید و شلیک کنید! با این کار هیولا از محفظه شیشه ای که آنجا زندانی شده رها می شود، پس سریعاً به قلب های دیگرش هم بزنید. هنگامی که Regeneradors بمیرد، منفجر می شود و آچار از آن می افتد.

Wrench در resident evil 4 remake
هیولا در مود ایزی و استاندارد این بازی دارای 3 قلب است و در مورد هاردکور و پرفشنال، تعداد قلب های این هیولا یا همان Regenerador به بیشتر هم می رسد.

 

توجه: در مورد اتاق های Regeneradors

می توانید از همان ترفندی که برای بدست آوردن آچار استفاده کردید برای شکست دادن سه Regenerador دیگر در اتاق های دیگر استفاده کنید. هر کدام از آنها گنجی را به زمین خواهند انداخت. یکی در سمت چپ اتاق آچار حاوی یک یاقوت سرخ، یکی روبروی اتاق آچار حاوی یک الکساندریت، و دیگری حاوی یاقوت دیگری است.

همچنین شما می توانید از طریق فروشگاه ما به خرید اکانت قانونی بازی Resident Evil 4 Remake برای PS5 و PS4 بپردازید.

لطفا با ارسال نظراتتان ما را همراهی کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.