شرایط و قوانین فروشگاه گیم سیتی
قوانین فروشگاه گیم سیتی و شرایط گارانتی
مواردی که شامل گارانتی می باشد:
1- تغییر پسورد و ایمیل اکانت
2- فروش مجدد
3- قفل شدن بازی یا حذف شدن بازی از لیست خرید
4- مشکل دار بودن اکانت
5- تغییر آنلاین آیدی اکانت با هماهنگی
6- دریافت کد دومرحله ای (بسته شدن کد دومرحله ای شامل گارانتی می شود)
مواردی که شامل گارانتی نمی باشد:
1- تحریم و بسته شدن آی پی های ایران
2- تغییر سیاست و قوانین شرکت سونی نسبت به اکانت های ظرفیتی
3- فروش مجدد اکانت بازی بدون هماهنگی با مدیریت
4- تغییر مشخصات اکانت
5- بن شدن و بسته شدن اکانت به صورت دائم (فحاشی در اکانت باعث بن شدن اکانت می شود.بدون هماهنگی در اکانت خرید آیتم و یا استفاده از موجودی اکانت نکنید. بدون هماهنگی، گیفت کارت و یا مسترکارت داخل اکانت اد نکنید)
6- بسته شدن اکتیو پرایمری از طرف سونی
7- اختلال در سرورهای سونی (در صورت اختلال سرور سونی چند ساعت صبر کنید، سرورها خودکار درست می شوند)
8- در صورت انتقال اکانت از کنسولی به کنسول دیگر بدون هماهنگی، گارانتی اکانت باطل می شود. فقط و فقط با هماهنگی ادمین می توانید جا به جا کنید و از دست دادن اکانت و اشتراک گذاری به شخص دیگری یا استفاده از اکانت به دست بیش از یک نفر باعث باطل شدن گارانتی اکانت می شود. خرید هر ظرفیت مخصوص یک کنسول می باشد.
9- در صورت تغییر مشخصات اکانت، ما از طریق پشتیبانی سونی، اکانت را ریکاوری می کنیم و دیگر به مشتری عزیز خدمات گارانتی ارائه نمی دهیم.
10- پیام های مدیریت و اطلاعات خرید را پاک نکنید. چون همه اسناد و مدارک خرید شما هستند.
11- ظرفیت سه حق اکتیو کردن بازی روی کنسول را ندارد. در صورت مشاهده جریمه یا اکانت از او گرفته خواهد شد.
12- مشتریان عزیز، اکانتی که میخرید فقط باید روی کنسولی بزنید که خریدید.
تمامی این قوانین بخاطر شما مشتری عزیز می باشد، تا اکانت خریداری شده به مشکل برنخورد.
صاحب اصلی اکانت ها، فروشگاه می باشد که با خریدن گیفت کارت قانونی بازی را تهیه می کند.