راهنمای تروفی Revolution Wind-up در بازی Resident Evil 4 Remake + عکس و فیلم

مدیریت گیم سیتی 2023/05/24
راهنمای تروفی Revolution Wind-up در بازی Resident Evil 4 Remake

تروفی ای با نام Revolution Wind-up در بازی Resident Evil 4 Remake وجود دارد با این توضیح: Destroy all Clockwork Castellans یعنی تمامی Clockwork Castellan های بازی را خراب کنید. می خواهم به شما محل دقیق تک تک Clockwork Castellan یا همان مجسمه های ساعتی بازی را به شما نشان بدهم. تا بتوانید تروفی نقره مربوطه را بگیرید. پس در این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای تروفی Revolution Wind-up در بازی Resident Evil 4 Remake + عکس و فیلم

Clockwork Castellan در بازی Resident Evil 4 Remake چیست؟

قبل از اینکه بخواهید چیزی را خراب کنید باید اصلا بدانید صحبت در مورد چه چیزی است؟ به طور خلاصه بخواهم بگویم باید 16 مجسمه ساعت دار را خراب کنید.

Resident Evil 4 Remake مانند نسخه اصلی به بازیکنان خود اجازه می‌دهد تا آیتم‌ها را جمع‌آوری کنند و پس از اتمام به آن‌ها تروفی می‌دهند. در اینجا شما باید 16 مجسمه ساعتی را بشکنید، که اساساً اسباب بازی های کوچکی هستند که بر اساس رامون سالازار ساخته شده اند. با این حال، پیدا کردن این مجسمه های کوچک بسیار دشوار است و به راحتی از دست می روند. بنابراین، این راهنما به شما کمک می کند تا مکان همه 16 مجسمه Clockwork Castellan را در Resident Evil 4 Remake پیدا کنید.

شما می توانید در هر چپتر از Resident Evil 4 Remake یک مجسمه Clockwork Castellan پیدا کنید.

مکان این مجسمه های Clockwork Castellan مبهم است و بازی هیچ سرنخی برای آنها ارائه نخواهد کرد.
این راهنما تمام 16 مکان پخش شده در طول بازی را فهرست می کند، هرکدام در یک چپتر جداگانه از بازی هستند.
علاوه بر این، در این مکان‌ها می‌توانید صدای مکانیکی که این مجسمه های ساعتی ایجاد می‌کنند را بشنوید که باعث می‌شود شناسایی آن ها آسان‌تر شود.

  • برای شکستن این مجسمه ها می توانید از ضربه چاقو یا تفنگ استفاده کنید. برخی از مجسمه ها در بخش هایی قرار می گیرند که بازیکنان نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند، بنابراین باید به آن ها شلیک کنید.
  • هنگامی که تمام 16 مجسمه را جمع آوری کردید و بازی را کامل کردید، یک چاقو به شما پاداش داده می شود .
    این چاقو در فروشگاه محتوای اضافی باز می شود و می توان آن را با قیمت 1000 سی پی خریداری کرد . چاقو خراب نشدنی است، بنابراین نیازی نیست نگران تعمیرات بیشتر چاقو باشید.

محل Clockwork Castellan اول :

Lakeside Settlement : Chapter 1

این اولین مجسمه است و در چپتر 1 بازی با آن روبرو خواهید شد .کافی است به مکان مشخص شده در نقشه، به سمت چپ Lakeside Settlement ، به بخش روستای(Village) بازی بروید. یک کلبه کوچک که دارای دیوارهای شکسته و سقف در حال فروریختن است را می بینید.

Clockwork Castellan را روی سقف شکسته خانه خواهید دید . علاوه بر این، از آنجایی که این اولین مجسمه ساعتی شماست، تروفی Revolt Against the Revolting را نیز دریافت خواهید کرد .

محل Clockwork Castellan اول در نقشه

محل Clockwork Castellan اول بر روی نقشه

مکان دقیق clockwork castellan locations 1 در بازی resident evil 4 remake

محل Clockwork Castellan اول

محل Clockwork Castellan دوم بازی اویل 4 ریمیک

Abandoned Factory : Chapter 2

دومین Clockwork Castellan در نزدیکی Abandoned Factory قرار دارد. علاوه بر این، این همان قسمتی است که برای اولین بار با Merchant در چپتر 2 روبرو می شوید.

کافی است از Abandoned Factory به بالاتر در نقشه بروید . سوله ای کوچک را در کنار جاده خاکی خواهید دید. به داخل آلونک بروید و در سمت راست خود، مجسمه ساعتی را خواهید دید که پشت انبار کاه پنهان شده است.

محل Clockwork Castellan دوم در نقشه بازی

محل Clockwork Castellan دوم بر روی نقشه

مکان Clockwork Castellan دوم در بازی اویل 4 ریمیک

محل Clockwork Castellan دوم در بازی

محل Clockwork Castellan سوم بازی اویل 4 ریمیک

 Quarry : Chapter 3

سومین Clockwork Castellan را در چپتر 3 پیدا می کنید. می توانید مجسمه ساعتی موردنظر را در نزدیکی محل بازرگان (Merchant) در کنار دریاچه (lake) پیدا کنید. همچنین این قسمتی است که Merchant برای اولین بار مینی گیم Shooting Range را برای کسب Resident Evil 4 Remake charms به شما معرفی می کند.
بنابراین، دقیقاً به همین مکان در طبقه پایین این شهرک بروید. مجسمه ساعتی در گوشه ای تاریک روی پشت بام است. در ضمن، شما می توانید صدای مجسمه ساعتی را بشنوید و می فهمید که به محل موردنظر کاملاً نزدیک شده اید.

محل Clockwork Castellan سوم در نقشه

محل Clockwork Castellan سوم بر روی نقشه

عکس محل دقیق Clockwork Castellan سوم بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک

محل Clockwork Castellan سوم در بازی

محل Clockwork Castellan چهارم بازی اویل 4 ریمیک

Forest Alter (Lakeside Settlement) : Chapter 4

Clockwork Castellan چهارم را می توانید در چپتر 4 بازی Resident Evil 4 Remake پیدا کنید. این مجسمه ساعتی در Forest Alter در شهرک کنار دریاچه (Lakeside Settlementدر شمال غربی دریاچه است. با این حال، برای دسترسی به این بخش از شهرک به Insignia Key نیز نیاز دارید.
هنگامی که به این مکان رسیدید، مجسمه را در طرف دیگر حصار خواهید دید، بخشی از نقشه که قابل دسترسی نیست. با این حال، به آن شلیک کنید. گلوله های شما می تواند به مجسمه ساعتی برسد تا بتوانید آن را بشکنید

محل Clockwork Castellan چهارم در نقشه بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک

محل Clockwork Castellan چهارم بر روی نقشه

محل Clockwork Castellan چهارم در بازی Resident Evil 4 Remake

مکان Clockwork Castellan چهارم در بازی

محل Clockwork Castellan پنجم بازی اویل 4 ریمیک

Chief’s Manor : Chapter 5

در اتاق زیر شیروانی Village Chief’s Manor که می توانید آن را در نقشه خود پیدا کنید. به اتاق خواب رئیس دهکده در طبقه بالا بروید و با یک تصویر کج روی دیوار تعامل کنید تا یک سوئیچ در زیر آن نمایان شود. سوئیچ را برای باز کردن اتاق زیر شیروانی فعال کنید و سپس اشلی را به سمت بالا ببرید تا بتواند از نردبان پایین بیاید. مجسمه سالازار کوچک اینجا، در کنار یک سطل و یک صفحه شطرنج مینیاتوری پیدا شده است.

محل Clockwork Castellan پنجم در نقشه بازی resident evil 4 remake

محل Clockwork Castellan پنجم در نقشه

محل Clockwork Castellan پنجم در بازی Resident Evil 4 Remake

محل Clockwork Castellan پنجم در بازی

محل Clockwork Castellan ششم بازی اویل 4 ریمیک

Villa : Chapter 6

مجسمه ششم در Resident Evil 4 Remake را می توانید در چپتر 6 بازی پیدا کنید.
در چپتر 6 در بالای villa بعد از دستگاه مخصوص سیوکردن بازی که شبیه دستگاه چاپ است، اما قبل از Checkpoint ، در کنار آتش نگاه کنید تا این مجسمه ساعتی را روی زمین پیدا کنید.

اگر آدرس را پیدا نکردید جور دیگری به شما آدرس می دهم. این مکان درست در بالای villa در نقشه است و در محل Hillside Settlement است. به محل دقیق بروید، آتشی را خواهید دید. بنابراین، در کنار آتش، مجسمه را می بینید، برای شکستن آن شلیک کنید.

محل Clockwork Castellan ششم در نقشه بازی resident evil 4 remake

محل Clockwork Castellan ششم در نقشه بازی

محل Clockwork Castellan ششم در بازی Resident Evil 4 Remake

محل Clockwork Castellan ششم در بازی

محل Clockwork Castellan هفتم بازی اویل 4 ریمیک

 Chapter 7: طبقه بالای Treasury

این Clockwork Castellan را می توانید در Dungeons داخل Castle در چپتر 7 بازی بعد از مینی‌باس Garrador Dungeon، اما قبل از معمای شمشیر پیدا خواهید کرد. شما باید به سمت Treasury بروید و از نردبان به طبقه بالای Treasury بروید. در اینجا می توانید مجسمه ساعتی را در بالای قفسه‌ در نزدیکی گیاه سبز پیدا کنید، فقط آن را بشکنید تا مجسمه ساعتی دیگری را به مجموعه خود اضافه کنید.

محل Clockwork Castellan هفتم در نقشه بازی resident evil 4 remake

مکان Clockwork Castellan هفتم در نقشه بازی

محل Clockwork Castellan هفتم

محل Clockwork Castellan هفتم در بازی

محل Clockwork Castellan هشتم بازی اویل 4 ریمیک

Castle Battlements : Chapter 8

شما می توانید هشتمین مجسمه ساعتی را در چپتر 8 بازی بیابید. در حین باس فایت با Armored Giant می توان به این منطقه دسترسی داشت. بنابراین هنگام جستجوی مجسمه ساعتی خود باید مراقب باشید، زیرا غول سنگ ها را در جهت شما می چرخاند.
بنابراین، به بالای سمت چپ برج Castle Battlements بروید و بادقت در آن جا حرکت کنید. Clockwork Castellan روی انبوهی از کیسه ها نشسته است. فقط با چاقو ضربه بزنید تا مجسمه ساعتی را بشکنید.

محل Clockwork Castellan هشتم در نقشه

محل Clockwork Castellan هشتم در نقشه بازی

محل Clockwork Castellan هشتم

محل Clockwork Castellan هشتم در بازی

محل Clockwork Castellan نهم بازی اویل 4 ریمیک

Courtyard : Chapter 9

در چپتر 9 به گوشه شمال غربی Courtyard بروید تا این مجسمه ساعتی را پیدا کنید که در پشت سمت راست محلی پوشیده از پارچه و تخته پنهان شده است.

محل Clockwork Castellan نهم در نقشه

محل Clockwork Castellan نهم در نقشه بازی

محل Clockwork Castellan نهم

محل Clockwork Castellan نهم در بازی

محل Clockwork Castellan دهم بازی اویل 4 ریمیک

Depths : Chapter 10

شما می توانید یک Clockwork Castellan دیگر را در چپتر 10 بازی Resident Evil 4 Remake بیابید. شما، در زمان تلاش برای فرار از اعماق راه فاضلاب، می توانید به این مجسمه ساعتی برسید.

وقتی که به مشعل شعله بنفش (merchant) بازرگان رسیدید، روبروی آن را نگاه کنید و یک کوره فاضلاب خواهید دید. پشت این گریل، مجسمه ای را می بینید که به صورت وارونه آویزان شده است. بنابراین، فقط برای جمع آوری یک مجسمه ساعتی دیگر شلیک کنید.

محل Clockwork Castellan دهم در نقشه

محل Clockwork Castellan دهم در نقشه بازی

محل Clockwork Castellan دهم

محل Clockwork Castellan دهم در بازی

محل Clockwork Castellan یازدهم بازی اویل 4 ریمیک

Stopover : Chapter 11

یازدهمین مجسمه ساعتی Clockwork Castellan را می توانید در چپتر 11 بازی پیدا کنید. این مجسمه بر روی تیرهای نزدیک ورودی خانه در حال فروپاشی Stopover قرار دارد. این قسمت بازی است که لوئیس سرا را در کنار خود دارید. بنابراین، به مکان دقیق روی نقشه بروید. هنگامی که به Stopover رسیدید، از خروجی پشتی خارج شوید و مجسمه ساعتی را در پشت بام خانه خواهید دید. مجسمه درست در لبه قرار گرفته تا بتوانید به راحتی آن را تشخیص دهید.

محل Clockwork Castellan یازدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan یازدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan یازدهم

محل Clockwork Castellan یازدهم در بازی

محل Clockwork Castellan دوازدهم بازی اویل 4 ریمیک

Clock Tower : Chapter 12

دوازدهمین مجسمه را می توانید در چپتر 12 بازی Resident Evil 4 Remake پیدا کنید. مجسمه ساعتی در طبقه پایین Clock Tower قرار دارد. این مکانی است که مجسمه غول پیکر رامون سالازار در آن نگهداری می شود. به مکان دقیق نقشه بروید. مجسمه ساعتی را بالای چند جعبه در سمت چپ پله ها خواهید یافت. آن را بشکنید تا دوازدهمین Clockwork Castellan را به مجموعه خود اضافه کنید.

محل Clockwork Castellan دوازدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan دوازدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan دوازدهم

محل Clockwork Castellan دوازدهم در بازی

محل Clockwork Castellan سیزدهم بازی اویل 4 ریمیک

Forklift On Island : Chapter 13

شما می توانید سیزدهمین مجسمه ساعتی را دراواخر فصل چپتر 13 در Island پیدا کنید.

این مجسمه ساعتی در یک مکان پنهان در زیر کانتینرهای باری بزرگ قرار دارد. بنابراین، به مکان دقیق روی نقشه بروید که گروهی از دشمنان آن جا هستند که یکی از آنها یک موشک انداز (لانچر) دارد . می توانید از دست آن ها فرار کنید، سپس به سمت کامیون بزرگی که پشت سر آنها قرار دارد بروید. یک لیفتراک سبز رنگ را مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این لیفتراک، کنار کانتینر قرمزی، Castellan Clockwork خود را خواهید دید.

محل Clockwork Castellan سیزدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan سیزدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan سیزدهم

محل Clockwork Castellan سیزدهم در بازی

محل Clockwork Castellan چهاردهم بازی اویل 4 ریمیک

Amber Storeroom : Chapter 14

شما می توانید یک مجسمه ساعتی دیگر را در Island پیدا کنید. این مجسمه ساعتی را می توان در چپتر 14 بازی Resident Evil 4 Remake پیدا کنید. بنابراین، برای پیدا کردنش، از Campsite به سمت چپ بروید. در اینجا Amber Storeroom را خواهید یافت و در داخل این اتاق، روی یک کمد فلزی، یک مجسمه Clockwork Castellan دیگر پیدا خواهید کرد.

محل Clockwork Castellan چهاردهم در نقشه

محل Clockwork Castellan چهارهم در نقشه بازی

محل Clockwork Castellan چهاردهم

محل Clockwork Castellan چهاردهم در بازی

محل Clockwork Castellan پانزدهم بازی اویل 4 ریمیک

Specimen Storage : Chapter 15

پانزدهمین Clockwork Castellan را می توانید در چپتر 15 بازی پیدا کنید. به نزدیکی محل Specimen Storage بروید. کافی است به مکان دقیق روی نقشه بروید و یک اتاق کوچک در اینجا پیدا خواهید کرد. در این اتاق کوچک گنج را پیدا کنید و روی تیرهای چوبی متصل به سقف، یک مجسمه ساعتی را خواهید دید.

محل Clockwork Castellan پانزدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan پانزدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan پانزدهم

محل Clockwork Castellan پانزدهم در بازی

محل Clockwork Castellan شانزدهم (آخرین) بازی اویل 4 ریمیک

Underground Passage : Chapter 16

آخرین مجسمه Clockwork Castellan مانده است که باید تهیه کنید و در آخرین چپتر بازی است و می توان در لحظات پایانی پیدا کرد. شما باید به این مکان که برایتان در نقشه مشخص کردم در Underground Bunker بروید ، پس از مبارزه با Sadler در طول شمارش معکوس، بهتر است به یاد داشته باشید که با پایان یافتن تایمر، ساختمان فرو می ریزد، پس حتما سریع باشید. Clockwork Castellan روی جعبه های چوبی در کنار لیفتراک سبز مایل به آبی قرار دارد.

محل Clockwork Castellan شانزدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan شانزدهم در نقشه

محل Clockwork Castellan شانزدهم

محل Clockwork Castellan شانزدهم در بازی

اگر تک به تک مراحل را پیش رفته باشید و تمام 16 مجسمه ساعتی که در بازی به آن Clockwork Castellan می گویند راخراب کرده باشید، به شما تبربک می گویم زیرا تروفی Revolution Wind-up که یک تروفی نقره هست را دریافت می کنید. شما ماموریت Destroy all Clockwork Castellans را با موفقیت به پایان رسانده اید. وقت آن است که چاقوی خراب نشدنی بازی را هدیه بگیرید.

همچنین شما می توانید از طریق فروشگاه ما به خرید اکانت قانونی بازی Resident Evil 4 Remake برای PS5 و PS4 بپردازید.

لطفا با ارسال نظراتتان ما را همراهی کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.